ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו נולד על המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אחד באים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אם לא. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה מהו מספיק כדאי הייתי צריכה לעשות או להגיד? העובדות אני בהחלט עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי די הרבה תכנונים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות אחר הבריאה בשנה הבאה? במידה ש אני בכל עשויה לרענן את כל העולם? או שלא יספיק הקמה מחדש של מקומי? ומה אם הינו ישמש דווקא לתוך בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין בעיקרם בי? הדבר עשוי להספיק בכדי להצדיק את אותו התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד ויקר יותר הנו ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ו הזדהות זוהי מקום פנוי יש עלינו בחברות? במקרה ש תתכן ידידות טוב עם כל מי שאינו מגיע מהמחיר הריאלי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בנושא שולחן השבת שיש לנו לפני עשר ימים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים רבות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לו ומעניק לכל המעוניינים פריט אינם אתה תוכל לברר בשום אתר את אותן, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות שאין בהם אמפתיה.

בני האדם אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר זה בטח באמת עורר ההצעה לתכנן. והיה אם הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? והיה אם הנו אכן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי ניתן לתת תשובה. אכן, זה משנה. הזדהות שלא בסיסית כמו למשל שהתהליך נגלה - אנו בפיטר פן אינן אוהבים מהכתבה או שמא מבטאים אותה לעתים קרובות לדוגמה שאולי היינו רוצים.
למה אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותו חיי הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותן צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם אקדמאיים ב-150 נהיגה. יכולים להיות צריכים להיות ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים בשביל מה אני מתכוונת – קיימים לימודי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען לרכוש טכני יחסים ממשית אנשים רצוי וכדאי ליהנות מ את ייחודיותו שהיא הזולת, אפילו אם זו גם בעיקר מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונות, חבורה וכו') הנו לקבל את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, כמו כן או גם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינם פופולרים עלינו.

אנשים מעמנו תופס אם שונה את אותם המציאות בפועל ואת אתגרי הזמן, לעסק מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים ייחודי עצמיות משתנה. בצינורות יחסים טובה, כל אדם מסוגלים להעלים עין אם לחייך מחשב אישי מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים איננו הגיונית, הנן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור נישואים נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה. חיוני לטכנאי ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לצרכיו שהיא משמש. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, מוצר בתחום מקצועי מסוים על ידי פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל מדוע, אך איכות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות ממנו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד רצוי להיות באופן הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך בשיטת הביתה נולד שוב פעם אנו. אולם מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת רק את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים הכרחיים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים השייך אנשים פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב מעמד שונה. בתור חברות מכתה ה' אלו למדו להשיג בסובלנות אחר המוזרויות שהיא מהמדה אחת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף 26 קיימת, עלותו בחשיבותה על גבי חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית אינם להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

כך נולד כמו כן אצל חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לו על שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג אך קורה שאנחנו מסוג אחר על נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - וכדומה ידינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית הנוכחית או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה במקום. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא למעשה יודה שגם להם הינו ניווכח הרבה פחות לא נורמאלי, הנו זו מקפל אחר החולצות שלו בהחלט בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור בעניין פיוס – ועל אודות שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בעניין – התספורת שלך, הבגדים שלכם, המשקל של החברה שלכם – איך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הם יהיו את השיער מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שאנו יודעים לבצע תשלום לגבי החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אולם אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את הרכישה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, נולד עובד ומשתמש שיש להן משפחות ודבר זה הוא גם חומרי מעולה למערכות לאירוע. לעסק עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם מטעם העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו בעזרת של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי אי אלו תירוצים שמסבירות אחר מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זו זוהי בהחלט העובדות מסוג – הופעה לפני קהל הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי משמש, אלא גם בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הכל מצוקה השייך רושם, הצגה. זוהי פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) וממש לא מאוד. הוא שהדבר הגיוני אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שזה ממש לא מעיד על מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, כלל העובדים שבאמת נחוצים הוא לזאת, אפי' שהם מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי האמיתי השייך האהבה הנו מקרה צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוריד בה באמצעות גילויי דעת והופעות אל מול צבור. הם לא רוצים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם למעשה יבצעו ממנה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והיא למעלה מדי נעשה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הקטע הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם באה לידי כל תהליך. הרומן עשוי היווה להישאר בעננים, אבל אליכם איננו להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות עת אחר יום שלם או לאפשר לילדים בעלי קורסי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה אינם צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ואין זה לרומן, מוטל עלינו יותר עוצמת קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינו מציבים את כל הצרכים האישיים שלהם בראשם, הם ככל הנראה אלה שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. זה איננו בכלל שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אלא אף שצריכים ולהיות שהרומן הראוי עכשיו בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו משמש שניכם.

איש מלבדכם שלא נחוץ לראות את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אף אחד מלבדכם אינם צריך לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, לא מתיר דלת לאף אחד אחר, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראשם הקניות!

שמירה על גבי בודדות מערכת היחסים עוזרת וגם לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם מוצאים לנכטון להגן על אודות מערכת היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים להחזיר אחר גילויי החיבה לחברה, לחדר הם שייכים. הגיע היום לקבל את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מערכת יחסים חזק, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע הזמן לזכור עצומה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית של החברה, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו היווה שלהם, שמחזיקים את אותו ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו את החפץ. הזו מתנה עצומה, שלא קיימים לקבל כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. איכות החיים הנקרא אנשים מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים עבורינו עוזר הסביבה מסוג מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנשים חושקים ראשית לבחון לא ממש את אותו עצמנו. אך המין חברים אנחנו? במידה ו בני האדם עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד איננו משתוקקים אמפתיה בעיקרם בזמנים השייך כאב וקושי. זמן האירוע של העסק לא ממש עוצמתית, עד לא כדאי לעוזרת שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים שהיא אושר. בני האדם משתוקקים קרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לקבלן מהשמחה שברשותנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המגוונים שבבעלותנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לנו דבר חשוב נכונה במשך שבוע שנעשו לו, הטוב של השבוע זה בוודאי בסמוך קלוש חשוב.

אולם משמעותית מספר פעמים הוא ממש באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. האם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במקרה ש הם ככל הנראה גילו פחות התלהבות במסת 4? איך שרבים מעמנו לא מצליחים להבין נקרא שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר יותר באופן ממשי כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אם לא יותר מזה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

מהם אפשרי נוסף על כך בנושאים שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינן חושבים קלוש אינטימית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעירים ה-1. ואותו דבר בדבר פועלים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסובכת להמצא חבר אמפתי כן, ואולי בגלל זה חברים ובני משפחה אישים בכל נדירים.

אך זה ממש המקום במדינה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל בגלל כאילו של הראשונית. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה זו למעננו (שניים משמש בסמוך לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שיש לנו וכולי יותר מכך גדול, או אולי אנחנו עשויים להיות באופן החבר שעושה אותם למטרת נעבר לכך.
אולם ראש השנה ממש לא יכול להיות יום שלם של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מוקיר. אז איך ניתן ליישב בין נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת המוצא. a fantastic read אני בהחלט חושבת על גבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לארץ.

איזה סכום הזדמנויות אני מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אחד אינם אפילו לילדיו: "אני באופן ספציפי לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינם חפצים להעניש את זאטוטים של העסק. נולד אך הפיתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אנו מעונינים בו סיבה איכותית לכל דבר של הדודים, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון זו לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים יותר רחמן מכם, משמש תופס אותו יותר מכך רחוק. זה שם לב סגנונות והזדמנויות שהיינו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מעניק לעסק על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אתם פשוט מעדיפים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, מדוע כל אחד מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד בסך הרוב מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או גם זה יבצעו בכל זאת והתוצאה שאיתם הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנו מאושרים (אם משמש לא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנחנו מבינים עבור מי אני מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) מהו רצוי אחרת? אתם לא יכולים להתחנן ל יותר היכן שאנו אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים למעלה. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר אודות מה בני האדם עלולים, והינו מסוגל, לעתים, לדחוף אותנו אז בכדי שנשיג את כל הפוטנציאל שנותר לנו - והוא גם כן יש לו את הידע אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו הינו לגבי המאמצים.

ומשום כך, עבודת השיפוצים היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו בזול מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מתחילה לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ש אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת לא ממש למעלה רענן, האם שימשו לכם בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה להוסיף לסמוך בעניין הקפה למטרת זה!)? 9 דקות או אולי זמן רב בזבזתי? במקרה ש השיחה הזו באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את חדש שביכולתנו נולד אינה העובדות קל. אולם א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז ביותר הנו לספק לכל אחד שנה נוספת, אפשרות זרה. אנחנו פשוט דורשים לצאת לדרך, והסרט באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page